ياسي رنک ، افزايش پيج رنک سايت ياسي رنک ، افزايش پيج رنک سايت
$$$ بهترین مرجع کسب درآمد و تجارت اینترنتی $$$
لطفا ما را در گوگل محبوب کنید :
$$$ بهترین مرجع کسب درآمد و تجارت اینترنتی $$$
بهترین وجدیدترین سایت های کسب درآمد ایرانی وخارجی

آدم های موفق خودشان را با افرادی که با آنها هم فکر هستند، متحد می‌کنند. آنها اهمیت و ارزش قسمتی از یک گروه بودن را می‌دانند و می توان گفت آدم های موفق ۳۰ فرق کلی با دیگران دارند که دانستن آنها بد نیست :

۱- فرصت‌هایی را می‌بینند و پیدا می‌کنند که دیگران آنها را نمی‌بینند.

۲- از مشکلات درس می‌گیرند، در حالی که دیگران فقط مشکلات را می‌بینند.

۳- روی راه‌ حل‌ها تمرکز می‌کنند.

۴- هوشیارانه و روشمندانه موفقیت‌شان را می‌سازند، در زمانی که دیگران آرزو می‌کنند موفقیت به سراغ‌شان‌ آید.

۵- مثل بقیه ترس‌هایی دارند ولی اجازه نمی‌دهند ترس آنها را کنترل و محدود کند.

۶- سوالات درست را به شیوه صحیح از خود می‌پرسند. سوال‌هایی که آنها را در مسیر مثبت ذهنی و روحی قرار می‌دهد.

۷- به ندرت از چیزی شکایت می‌کنند و انرژی‌شان را به خاطر آن از دست نمی‌دهند. همه چیزی که شکایت کردن باعث آن است فقط قرار دادن فرد در مسیر منفی‌بافی و بی‌ثمر بودن است.

۸- سرزنش نمی‌کنند (واقعا فایده‌اش چیست؟) آنها مسئولیت کارهایشان و نتایج کارهایشان را تماما به عهده می‌گیرند.

۹- وقتی ناچارند از ظرفیتی بیش از حد ظرفیت‌شان استفاده کنند همیشه راهی را برای بالا بردن ظرفیت‌شان پیدا می‌کنند و بیشتر از ظرفیت‌شان از خود توقع دارند. آنها از آنچه دارند به نحو کارآمدتری استفاده می‌کنند.

۱۰- همیشه مشغول، فعال و سازنده هستند. هنگامی که اغلب افراد در حال استراحت هستند آنها برنامه‌ریزی کرده و فکر می‌کنند تا وقتی که کارشان را انجام می‌دهند استرس کمتری داشته باشند.

 

۱۱- خودشان را با افرادی که با آنها هم فکر هستند، متحد می‌کنند. آنها اهمیت و ارزش قسمتی از یک گروه بودن را می‌دانند.

۱۲- بلندپرواز هستند و دوست دارند حیرت‌انگیز باشند. آنها هوشیارانه انتخاب می‌کنند تا بهترین نوع زندگی را داشته باشند و نمی‌گذارند زندگی‌شان اتوماتیک‌وار سپری شود.

۱۳- به‌وضوح و دقیقا می‌دانند که چه چیزی در زندگی می‌خواهند و چه نمی‌خواهند. آنها بهترین واقعیت را دقیقا برای خودشان مجسم و طراحی می‌کنند به جای اینکه صرفا تماشاگر زندگی باشند.

۱۴- بیشتر از آنکه تقلید کنند، نوآوری می‌کنند.

۱۵- در انجام کارهایشان امروز و فردا نمی‌کنند و زندگی‌شان را در انتظار رسیدن بهترین زمان برای انجام کاری از دست نمی‌دهند.

۱۶- آنها دانش‌آموزان مدرسه زندگی هستند و همواره برای یادگیری روی خودشان کار می‌کنند. آنها از راه‌های مختلفی مثل تحصیلات آموزشگاهی، دیدن و شنیدن، پرسیدن، خواندن و تجربه کردن یاد می‌گیرند.

۱۷- همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند و توانایی پیدا کردن راه درست را دارند.

۱۸- دقیقا می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند و زندگی‌شان را با از شاخه‌ای به شاخه‌ای دیگر پریدن از دست نمی‌دهند.

۱۹- ریسک‌های حساب‌شده‌ای انجام می‌دهند؛ ریسک‌های مالی، احساسی و شغلی.

۲۰- با مشکلات و چالش‌هایی که برایشان پیش می‌آید سریع و تاثیرگذار روبه‌رو می‌شوند و هیچ وقت در مقابل مشکلات سرشان را زیر برف نمی‌کنند. با چالش‌ها روبه‌رو می‌شوند و از آنها برای پیشرفت خودشان بهره می‌برند.

۲۱- منتظر قسمت و سرنوشت و شانس نمی‌مانند تا آینده‌شان را رقم بزند. آنها بر این باورند که با تعهد و تلاش و فعالیت، بهترین زندگی را برای خودشان می‌سازند.

۲۲- وقتی بیشتر مردم کاری نمی‌کنند؛ آنها مشغول فعالیت هستند. آنها قبل از اینکه مجبور به کاری بشوند، عمل می‌کنند.

۲۳- بیشتر از افراد معمولی روی احساسات‌شان کنترل دارند. آنها همان احساساتی را دارند که ما داریم ولی هیچ‌گاه برده احساسا ت‌شان نمی‌شوند.

۲۴- ارتباط‌گرهای خوبی هستند و روی رابطه‌ها کار می‌کنند.

۲۵- برای زندگی‌شان برنامه دارند و سعی می‌کنند برنامه‌شان را عملی کنند. زندگی آنها از کارهای برنامه‌ریزی نشده و نتایج اتفاقی عاری است.

۲۶- در زمانی که بیشتر مردم به هر قیمتی می‌خواهند از رنج کشیدن و بودن در شرایط سخت اجتناب کنند، افراد موفق قدر و ارزش کار کردن و بودن در شرایط سخت را می‌فهمند.

۲۷- ارزش‌های زندگی‌شان معلوم است و زندگی‌شان را روی همان ارزش‌ها بنا می‌کنند.

۲۸- تعادل دارند. وقتی از لحاظ مالی موفق هستند، می‌دانند که پول و موفقیت مترادف هم نیستند. آنها می‌دانند افرادی که فقط از نظر مالی در سطح مطلوبی قرار دارند، موفق نیستند. این در حالی است که خیلی‌ها خیال می‌کنند پول همان موفقیت است. ولی آنها دریافته‌اند که پول هم مثل بقیه چیزها یک وسیله است برای دستیابی به موفقیت.

۲۹- اهمیت کنترل داشتن روی خود را درک کرده‌اند. آنها قوی هستند و از اینکه راهی را می‌روند که کمتر کسی می‌تواند برود، شاد می‌شوند.

۳۰- از خودشان مطمئن هستند.

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

 

 

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: چهار شنبه 26 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

سلام به دوستان عزیز. در این مطلب می خواهم روش کسب درآمد از سایتهای تبلیغات کلیکی را به شیوه ای متفاوت از بقیه برایتان توضیح بدهم، به همراه استراتژی کسب درآمدی معقول و از شما دعوت کنم که در سایتهایی که معرفی میکنم عضو شوید. دقت کنید، شما زیرمجموعه کسی باشید یا نباشید روی درآمد شما تاثیری ندارد و این سایتها پورسانت معرف شما را از روی سود خودشان میدهند و از درآمد شما چیزی کم نمی شود.

معرفی ای که میخواهم بکنم از این جهت با کار بقیه فرق دارد که من چند روز وقت گذاشتم و در سایتهایی که هستند جستجو کردم، به آمار و ارقام موجود توجه کردم، بحث هایی که در انجمن این سایت ها هست را مطالعه کردم و سر آخر از میان تعداد زیادی سایت، شش تا را گلچین کردم و با چند مقایسه از جنبه های مختلف، بهترین ها را برای کار به شما پیشنهاد می دهم. این شش سایت که برای شما انتخاب کردم ارزش عضو شدن و وقت گذاشتن دارند و خود من در همین شش سایت فعال هستم. عضویت و کار در هر کدام از این سایتها روزی حدود 10 دقیقه وقت می گیرد و درآمد متوسطی که می شود از هر کدام داشت بین ماهی 20 هزار تومن تا 300 هزار تومن متغیر است، که بستگی دارد به مقدار وقت و انرژی ای که برای زیرمجموعه پیدا کردن صرف می کنید و اینکه چقدر مدیریت مالی دارید. البته بدون زیرمجموعه پیدا کردن و فقط با اجاره ی زیرمجموعه های مجازی هم میتوانید درآمد ماهانه خوبی از این سایت ها کسب کنید.

و اما لیست این شش سایت به ترتیب رتبه (برای عضو شدن روی نام هر سایت کلیک کنید):

نام سایت سقف هر کلیک زیرمجموعه سابقه و کاربران فعال پشتیبانی و پرداخت
ای باکس 9 تومان خیلی زیاد عالی
پاتوق باکس 10 تومان زیاد خیلی خوب
پارسیان باکس 10 تومان زیاد خوب
سحر باکس 9 تومان سایت جدید خوب
سیب باکس 10 تومان سایت جدید خیلی خوب
بهزاد باکس 10 تومان سایت جدید خوب

پیشنهاد من عضو شدن در هر شش سایت بالاست. اما اگر نمی خواهید در هر شش تا ثبت نام کنید، توی سه تای اول حتما ثبت نام کنید و فعالیت داشته باشید. در ادامه ی مطلب نحوه کسب درآمد مناسب و استراتژی کار با این سایتها را برای شما توضیح می دهم.

استراتژی کسب درآمد از سایتهای کلیکی باکس

مهمترین و اولین نکته ای که باید همیشه به آن دقت داشت این است که درآمد اصلی شما از کلیک های زیرمجموعه های شماست، نه کلیک های خود شما. شما اگر روزی 5 تا آگهی 20 تومانی هم کلیک کنید، می شود ماهی 3.000 تومان. ولی اگر بر فرض 150 زیرمجموعه در سایتی داشته باشید که هر کدام روزی 4 آگهی 6 تومانی کلیک کنند، می شود ماهی 108.000 تومان. پس حتما باید زیرمجموعه کسب کنید. در ادامه ی این مطلب، نحوه جذب زیرمجموهه هم آموزش داده شده است. لذا هنگام عضویت در سایتهای باکس، اینکه برای کلیک های خود شما چقدر می پردازند، اهمیت خاصی ندارد، باید دقت کنید که از کلیک زیرمجموعه ها چقد عایدتان می شود.

امر جدیدی که در سایتهای باکس معرفی شده است، "زیرمجموعه مجازی" و "زیر مجموعه اجاره ای" است. افرادی هستند که شما به سایت دعوت کرده اید و معرف آنها هستید، زیرمجموعه های واقعی و مستقیم شما هستند. اما زیرمجموعه های مجازی، اشخاص واقعی نیستند و می توان گفت روبات هایی هستند که شما اجاره می کنید تا بعنوان زیرمجموعه شما کلیک کنند. زیرمجموعه های اجاره ای هم زیر مجموعه های مجازی و یا واقعی ای هستند که شما مبلغی می پردازید تا یک ماه بعنوان زیرمجموعه ی شما فعالیت کنند. ضمن اینکه امکان خرید دائمی زیرمجموعه های واقعی (افرادی که بدون معرف عضو شده اند) در این سایت ها وجود دارد.

در سایتهای باکس، چند سطح عضویت داریم و هر سطح عضویتی محدودیت تعداد زیرمجموعه واقعی (مستقیم) و مجازی دارد. همچنین بین خرید و اجاره زیرمجموعه ها باید چند روز فاصله باشد. بعنوان مثال با سطح عضویت برنزی، شما می توانید هر 6 روز یک بار، 80 زیرمجموعه مجازی به لیست اجاره ی خود اضافه کنید. هر زیرمجموعه مجازی، تعداد خاصی در روز کلیک می کند و برای هر سطح عضویت شما، میانگین تعداد کلیک های زیرمجموعه های مجازی تان مقدار معینی است.

به عنوان مثال ممکن است در سایتی برای اعضای معمولی، محدودیت تعداد زیرمجموعه های مجازی 250 تا باشد و میانگین کلیک روزانه آنها هم 3 کلیک باشد. اگر هزینه اجاره ماهانه هر زیرمجموعه 270 تومان باشد، اجاره روزانه می شود 9 تومان. با این حساب اگر ارزش کلیک هر زیرمجموعه مجازی 4 تومان باشد، درآمد روزانه هر کدام 4 * 3 = 12 تومان است. اگر 9 تومان اجاره روزانه را از 12 کم کنیم، درآمد خالصی که یک عضو معمولی از هر زیر مجموعه اجاره ای خود کسب می کند روزانه 3 تومان است. با داشتن 250 زیرمجموعه اجاره ای در ماه، درآمد شما 250 * 30 * 3 یعنی 22.500 تومان خواهد بود.

درست است که با اجاره ی زیرمجموعه های مجازی می توان بدون زحمت درآمد داشت، ولی در اجاره ی زیرمجموعه های مجازی نباید عجله به خرج داد. اولین گام پس از عضو شدن باید تلاش برای جذب زیرمجموعه های مستقیم باشد. زیرا بجای اینکه67.500 تومان برای اجازه یک ماه 250 زیرمجموعه مجازی هزینه کنید و آخر ماه تنها 22.500 تومان درآمد داشته باشید، تنها با هزینه 24.000 تومان و ارتقای عضویت به برنزی و کسب تنها 150 زیرمجموعه مستقیم واقعی می توانید 99.000 تومان درآمد داشته باشید. دقت کنید که با ارتقای عضویت، هم محدودیت تعداد و هم ارزش کلیک زیرمجموعه ها بالا می رود. پس از ارتقای عضویت و کسب درآمد از زیرمجموعه های واقعی می توان مقداری از درآمد را صرف اجاره زیرمجموعه های مجازی کرد. با ارتقای عضویت، درآمد زیرمجموعه های مجازی هم افزایش پیدا خواهد کرد.

در جدول زیر، سقف درآمد از زیرمجموعه های مستقیم و اجاره ای برای سطوح عضویت مختلف در شش سایت معرفی شده لیست شده است.

نام سایت استاندارد برنز نقره طلایی
ای باکس 34.300 110.000 337.000 735.500
پاتوق باکس 32.100 117.000 333.000 760.000
پارسیان باکس 34.400 121.000 355.000 820.000
سحر باکس 58.000 275.000 600.000 1.400.000
سیب باکس 28.700 90.000 312.000 743.000
بهزاد باکس 34.300 125.000 360.000 870.000
ارقام به تومان

دلیل اینکه به بعضی سایتها با سقف درآمد کمتر، رتبه بهتری داده شده این است که اولا این ارقام سقف درآمد است، نه درآمد حتمی. ثانیا همچنین سابقه سایت ها و کیفیت پشتیبانی و سرعت پرداخت جزو امتیازات با ارزش سایتهای با رتبه خوب هستند. در انتها تاکید می کنم که این شش سایت را از میان تعداد زیادی سایت باکس انتخاب کرده ام و در عضو شدن در این سایتها شک نکنید.

آموزش جذب زیرمجموعه

برای کسب زیرمجموعه تنها چهار کار باید انجام دهید.
قدم اول: از همه یک وبلاگ بسازید، کل مطالب این صفحه را در آن کپی کنید، لینک های من را حذف کنید و لینک خود خود را در آن قرار دهید.
قدم دوم: لینک وبلاگ را برای دوستان خود در یاهو و فیسبوک بفرستید.
قدم سوم: مطالب وبلاگ را در ایمیلی کپی کنید و برای دوستان و آشنایان بفرستید.
قدم چهارم: مطالب بیشتری در وبلاگ خود قرار دهید، سایت های کلیکی دیگر را نیز معرفی کنید و با وبلاگهای دیگر تبادل لینک کنید تا بازدید وبلاگ شما بالا برود.

با ثبت نام در سایتهای بالا و انجام چهار قدم گفته شده برای کسب زیرمجموعه، با روزی کمتر از یکساعت فعالیت، می توانید از هر کدام از این سایتها حداقل 150.000 تومان در ماه درآمد کسب کنید.

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: چهار شنبه 26 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

در این مطلب می خواهم کار کردن با سایت های باکس را به شما آموزش دهم. ممکن است برای کسانی که با این سایت ها کار می کنند، این مطلب چیز چندان مفیدی نباشد، ولی برای کسانی که به تازگی با این سایت ها آشنا شده اند، این مطلب بسیار مفید خواهد بود و پاسخ بسیاری از پرسش های خود را می توانند در اینجا پیدا کنند.

مراحل ثبت نام و ورود به سایت را به دلیل سادگی و برای رعایت اختصار توضیح نمی دهم. اگر کسی در این مراحل مشکلی داشت می تواند در قسمت نظرات مطرح کند.

شروع به مشاهده تبلیغات: پس از ورود به سایت، در قسمت بالای صفحه، سمت چپ، چیزی شبیه به عکس زیر را مشاهده خواهید کرد:

 

در این قسمت، خلاصه اطلاعات حساب را می توان دید: موجودی حساب های جاری و سپرده و نوع عضویت (که در اینجا پیشرفته نوشته شده). کلیدهای میان بری هم در این قسمت وجود دارد. عددی که در دایره نارنجی رنگ نوشته شده، تعداد آگهی های استانداردی جدید را نشان می دهد. دو عدد دیگر ممکن است در دایره های آبی رنگ در سمت چپ آن نوشته شده باشد که تعداد آگهی های کوچک و خیلی کوچک جدید را نشان می دهد. برای مثال در عکس بالا، سه آگهی استاندارد جدید وجود دارد، 1 آگهی خیلی کوچک. به دلیل اینکه آگهی کوچک جدیدی وجود ندارد، دایره و عددی مربوط به آن وجود ندارد.

همانطور که متوجه شدید، سه نوع آگهی در سایت های باکس وجود دارد: استاندارد، کوچک و خیلی کوچک. آگهی های استاندارد در واقع آگهی های اصلی هستند که معمولا ارزش آنها 10 توماناست. آگهی های کوچک و خیلی کوچک به ترتیب 4 و 1 تومان ارزش دارند. شما فقط از کلیک های آگهی های استاندارد زیرمجموعه های خود سود می برید. ضمن اینکه برای سود بردن از کلیک های زیرمجموعه های خود، باید روزانه تعداد مشخصی آگهی استاندارد ببینید و اگر در روز خاصی وارد سایت نشوید و آگهی نبینید، آن روز از کلیک های زیرمجموعه های خود سودی دریافت نخواهید کرد. به تصویر زیر توجه کنید:

با کلیک بر روی لینک "آگهی های کلیکی" در کنار دایره نارنجی رنگ، به صفحه ای مشاهده آگهی ها منتقل می شوید که تصویر بالا، قسمتی از این صفحه را نشان می دهد. همانطور که می بینید، من باید در این سایت روزانه 3 آگهی استاندارد مشاهده کنم تا از کلیک های زیرمجموعه ها سود ببرم و امروز هیچ آگهی ای را کلیک نکرده ام. برای شروع مشاهده آگهی ها، روی عنوان یکی از آگهی ها در قسمت پایین صفحه کلیک می کنم:


 

پس از کلیک کردن روی عنوان یک آگهی، آن آگهی به شکل زیر در می آید:

حال باید روی علامت تیک کوچکی که در تصویر مشخص کرده ام، کلیک کنم تا پنجره آگهی باز شود. پس از بارگذاری کامل صفحه آگهی، در نواری در قسمت بالای پنجره ای که باز می شود، میزان انتظار نشان داده می شود و پس از پایان زمان لازم، 30 ثانیه، پول آن آگهی به حساب شما افزوده می شود. دقت کنید که باید صفحه مربوط به آگهی بالا باشد تا زمان محاسبه شود و اگر پنجره ی دیگری را فعال کنید، شمردن زمان متوقف می شود. همچنین نمی توانید چند آگهی را با هم باز کنید، بلکه باید زمان مشاهده یک آگهی پایان یابد تا بتوانید آگهی بعدی را مشاهده کنید.

انواع حساب ها: در سایت های باکس شما دو نوع حساب دارید: حساب جاری و حساب سپرده. حساب جاری حسابی است که درآمدهای شما از کلیک های خودتان و زیرمجموعه ها به آن واریز می شود. شما می توانید موجودی این حساب را در صورتی که به حد نصاب برسد برداشت کنید. همچنین می توانید مقداری از موجودی این حساب را به حساب سپرده خود منتقل کنید. حساب سپرده حسابی است که از اعتبار آن می توانید برای خرید آگهی، خرید و اجاره ی زیر مجموعه و ارتقای عضویت استفاده کنید. برای افزایش موجودی این حساب معمولا سه راه دارید: انتقال از حساب جاری، انتقال آنلاین شتابی، انتقال از زرین پال. البته مدیریت سایت ممکن است بعضی از این روش ها را غیرفعال کند، یا روش های دیگری اضافه کند. با کلیک بر روی نام کاربری خود در قسمت بالای صفحه سمت چپ و انتقال به صفحه اصلی حساب خود، می توانید لینک افزایش موجودی را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید و مراحل افزایش موجودی را انجام دهید.

برای برداشت درآمد خود از حساب جاری، باید به دو نکته توجه کنید: موجوی حساب جاری شما به حدنصاب برداشت رسیده باشد؛ از برداشت قبلی، چند روز گذشته باشد. معمولا بین برداشت های یک کاربر استاندار یا پیشرفته، باید حداقل 6-8 روز فاصله باشد. با ارتقای سطح عضویت، این فاصله کاهش می یابد.

خرید، اجاره، بررسی و کنترل زیرمجموعه ها: برای خرید زیرمجموعه باید ابتدا حساب سپرده خود را به یکی از روش هایی که در بالا گفته شد شارژ کنید. سپس از منوی خرید، که در تصویر زیر نشان داده شده استفاده کنید:

با کلیک بر روی "زیرمجموعه مستقیم" می توانید زیرمجموعه مستقیم خریداری کنید. این زیرمجموعه ها افراد واقعی ای هستند که بدون معرف در سایت عضو شده اند و شما با پرداخت مبلغی، آنها را بطور دائم به زیرمجموعه گی خود در می آورید. معمولا همیشه تعداد محدودی از این زیرمجموعه ها در سایت وجود دارد که با کلیک بر روی این لینک، در بالای صفحه نمایش داده می شود.

با کلیک بر روی "زیرمجموعه اجاره ای واقعی " می توانید زیرمجموعه واقعی اجاره کنید. این زیرمجموعه ها افراد واقعی ای هستند که بدون معرف در سایت عضو شده اند و شما با پرداخت مبلغی، آنها را برای یک ماه به زیرمجموعه گی خود در می آورید. این زیرمجموعه ها هم معمولا به تعداد محدودی در سایت وجود دارد که با کلیک بر روی این لینک، در بالای صفحه نمایش داده می شود.

با کلیک بر روی "زیرمجموعه اجاره ای مجازی" می توانید زیرمجموعه مجازی اجاره کنید. این زیرمجموعه ها افراد واقعی ای نیستند و در واقع روبوت هایی هستند که شما با پرداخت مبلغی، آنها را برای یک ماه اجاره می کنید تا بعنوان زیرمجموعه ی شما روی تبلیغات کلیک کنند. این زیرمجموعه ها را می توانید بسته به سطح عضویت، در بسته های 3 الی 50 یا 80 تایی اجاره کنید. زیرمجموعه های اجاره ای بر اساس سطح عضویت شما، در روز بطور میانگین تعداد خاصی کلیک می کنند. برای مثال اگر شما عضو استاندارد باشید، شاید زیرمجموعه های مجازی شما در روز بطور میانگین 3 کلیک کنند. با ارتقای عضویت، میانگین کلیک های زیرمجموعه های مجازی کم می شود ولی در عوض هزینه اجاره آن ها هم کاهش پیدا می کند و همچنین محدودیت تعداد زیرمجموعه مجازی افزایش پیدا می کند.

همان طور که در شکل زیر می بینید، بین خرید و اجاره های متوالی زیرمجموعه، باید تعداد روزهای معینی فاصله باشد که تعداد روزها به سطح عضویت شما بستگی دارد. برای مصال ممکن است یک عضو استاندارد هر 7-8 روز بتواند زیرمجموعه بخرد یا اجاره کند، ولی یک عضو طلایی هر 3-4 روز. در مورد تعداد و زمان خرید و اجاره زیرمجموعه، در مطلبی دیگر، تحت عنوان "استراتژی کسب درآمد از سایت های تبلیغات کلیکی باکس" توضیح خواهم داد.

برای مشاهده آمار زیرمجموعه ها، باید از منوی "زیرمجموعه ها" در سمت راست صفحه، گزینه ی آمار و اطلاعات را بزنید. مانند شکل زیر:

میانگین کلیک زیرمجموعه های مجازی را می توانید از تقسیم تعداد کل کلیک های آنها بر تعدادشان به دست آورید. در بعضی موارد، بعضی از این زیرمجموعه ها کم کار هستند و یا اصلا کلیک نمی کنند، برای بهتر کردن میانگین زیرمجموعه های مجازی خود، می توانید بعضی از آنها را تعویض کنید. برای این کار باید از منوی تصویر بالا، گزینه اجاره ای مجازی را کلیک کنید. در لیستی که نمایش داده می شود، تک تک زیرمجموعه های مجازی را می توانید ببینید و کلیک های آن ها را بررسی کنید. آنهایی که در روزهای اخیر کلیکی ندارند را می توانید انتخاب کنید و با پرداخت مبلغی در حدود یک سوم اجاره یک ماه، از لیست انتخابی پایین صفحه آن ها را تعویض کنید.

با کلیک بر روی "مستقیم" می توانید لیست زیرمجموعه های واقعی خود را به تفکیک ببینید و به آنها پیام دهید، یا آنهایی که غیرفعال هستند را حذف کنید.

برداشت از حساب:

برای برداشت از حساب باید در صفحه "خلاصه حساب" روی آیکون "برداشت موجودی" که در قسمت "بررسی و کنترل" در سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید و سپس نجوه دریافت پول و میزان دریافت را مشخص کنید. دقت کنید که باید بین برداشت های شما تعداد روز مشخصی فاصله باشد که این فاصله به سطح عضویت شما بستگی دارد. قبل از ارسال درخواست حساب خود، حتما مطمئن شوید که اطلاعات حساب بانکی و زرین پال خود را به درستی در صفحه "تنظیمات حساب" وارد کرده اید. اطلاعات مربوط به برداشت از حساب را می توانید در صفحه "گزارش پیشینه" که لینک آن در پایین ترین منو وجود دارد مشاهده کنید.

ارسال تبلیغ: شما برای زیرمجموعه گیری و یا تبلیغ سایت یا محصول خود ممکن است بخواهید در سایت های باکس تبلیغ خود را قرار دهید. قرار دادن تبلیغ سه مرحله دارد:

--> مرحله اول: از منوی "تبلیغات و آگهی" روی "تبلیغ دهندگان" کلیک کنید. از جدول مربوطه، نوع آگهی کلیکی، درخواست عضویت، لینک ویژه و یا بنری که میخواهید قرار دهید را انتخاب کنید و از لیست پایین، در قسمت مربوطه روی "خرید کلیک"، "خرید عضویت" و یا ... کلیک کنید. در صفحه بعد می توانید تعداد را انتخاب کنید. دقت کنید که هزینه ی تبلیغ از حساب سپرده ی شما کم خواهد شد و باید قبل از اقدام به خرید کلیک، حساب سپرده خود را شارژ کرده باشید.
--> مرحله دوم: در این مرحله باید صفحه آگهی خود، تصویر بنر و یا اطلاعات مربوط به لینکی که می خواهید قرار دهید را با کلیک بر روی "افزودن آگهی"، "افزودن بنر" و یا ... در قسمت پایینی صفحه "تبلیغ دهندگان" صبت کنید و منتظر بمانید تا تایید شود.
--> مرحله سوم: برای مدیریت آگهی ها و بنر های تایید شده در قسمت پایین صفحه ی "تبلیغ دهندگان" روی "مدیریت آگهی ها"، "مدیریت بنرها" و یا ... کلیک کنید. لیست آگهی های تایید شده نمایش داده خواهد شد. با کلیک بر روی آیکون "مدیریت" در جلوی نام هر آگهی اطلاعات دقیق تر آن آگهی نمایش داده خواهد شد. در شکل زیر آیکون مدیریت مشخص شده است:

حال با کلیک بر روی آیکون "افزودن کلیک" در جلوی نام آگهی مانند شکل زیر، می توانید تعداد دلخواهی از کلیک هایی که قبلا در مرحله ی اول خریداری کرده اید، به این آگهی اختصاص دهید. سپس با کلیک بر روی آیکون کناری مدیریت، نمایش آگهی آغاز خواهد شد.



 

پایان آموزش

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: چهار شنبه 26 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

توضيحات کامل:
 

با Google webmaster وبلاگ خود را آنالیز کنید

اين سرويس گوگل يكي از قدرتمند ترين ابزار گوگل مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد تا وب سايت و يا وبلاگ خود رو مديريت كنيد. براي استفاده از ابزار google webmasters بر روي لینک زیر كليك كنيد.لازم به ذكر است كه براي استفاده از اين ابزار ابتدا بايد در گوگل ثبت نام كنيد.(در صورتی که اکانت جی میل داشته باشید نیازی به ثبت نام دوباره نیست)

http://www.google.com/webmasters/

استفاده از اين امكان كار شما براي ثبت وب سايت تان و مديريت آن به خصوص در موتور جستجوگر گوگل آسان ميكند.پس از ورود به اين سرويس بر روي دكمه ...Add a site كليك كنيد در نوار كشوي كه باز مي شود آدرس وب سايت خورد را به صورت http://www.yoursite.com وارد كنيد .و سپس دكمه Continue را جهت ثبت وب سايت كليك كنيد
حال آدرس سایت نمایش داده خواهد شد که نیاز به تایید دارد. برای تایید سایت بر روی گزینه Verify this site کلیک کنید تا وارد صفحه Verify ownership شويد در قسمت Verification method سه روش را در اختيار شما قرار ميدهد تا به صورت دلخواه انتخاب كنيد.


روش اول اضافه كردن تكه كد html به كدهاي html سايت است مانند توضيحاتي كه در بخش Show me an example آمده است.
روش دوم اضافه كردن يك صفحه html در روت وب سايت است ابتدا آن صفحه را دانلود ميكنيد و سپس در روت وب سايت آپلود ميكنيد.
روش سوم اضافه كردن تكه كد به dns وب سايت است كه دو روش اول پيشهاد مي شود.
بعد انجام هريك از اين روشها بر روي Verify كليك كنيد تا در صورت انجام درست مراحل وب سايت تائييد گردد.

برای وبلاگ نویسان روش اول توصیه می شود

ورود بخش مديريت يك وب سايت

بر روي نام وب سايت مورد نظر كه از قبل ثبت گريده كليك كنيد تا وارد بخش مديريت آن شود .

در این صفحه اطلاعات كلي از آخرین وضعیت سایت نمایش داده می شود.اين اطلاعاتی در مورد وضعیت sitemap ها، وضعیت بازبینی سایت توسط موتور گوگل و وضعیت کلمات کلیدی جستجو شده برای ورود به سایتتان است.

در منوی سمت چپ صفحه ليست كشوي می بینید که به وسيله آن به سایر قسمت هاي مديريت دسترسي پیدا خواهيد كرد.


توضيحات منوي تنظيمات سايت Site configuration


مدیریت Sitemap



یا نقشه وب سایت، شما وقتي يك صفحه را در وب سايت خود مي سازيد مي توانيد با چند استاندارد آدرس اين صفحات را به گوگل و ساير موتورهاي جستجوگر معرفي كنيد به مجموعه اي از اين آدرس هاي كه در قالبي خاص تعريف ميگردند نقشه سايت ميگويند.

گوگل این امکان را مي هد که نقشه سایت رو به صورت استاندارد Feed "خوراک" و XML ثبت كنيد.

ثبت نقشه سایت در گوگل می تواند خیلی سریع تر صفحات وب سایت شما را در گوگل ذخيره كند و به ديگران اين امكان را ميدهد، آدرسهایی که ممکن است لینکی به آنها داده نشده باشه را پیدا کنند. همچنین تغییرات صفحات را خیلی سریعتر شناسایی خواهد كرد. استفاده از این سرویس خیلی موثر است پس از ثبت نقشه سایت می توانید در قسمت SITEMAP STATS مجموع صفحات وب سايت شما و ميزان صفحات ذخيره شده در گوگل را نمايش مي دهد.

مدیریت دسترسی خزنده به قسمتهای سایت (Crawler access)

براي جلوگيري از ديده شدن قسمت هاي از وب سايت مانند فولدرها و صفحات به دلايلي مانند جلوگيري از هك شدن وب سايت و همينطور عدم افشاي بعضي از مطالب مي توان از فایلی به نام robots.txt استفاده كرد كه این فایل فرمت خاصی دارد که این امکان را می دهد که ربات هاي موتورهاي جستجوگر را مديريت كرد.

كه به كداميك از صفحات و فولدرها دسترسي داشته باشند.

تمام موتور جستجو گر از این فایل پشتیبانی می کنند گوگل در این بخش این اجازه را می دهد که کنترل بیشتری بر روی دسترسی ها داشته باشید. امکان حذف آدرسها در تب Remove URL یکی از این موارد است همچنین در تب Generate robots.txt به تولید فایل robots.txt پرداخت و آن را در موتور های جستجوی مختلف گوگل مورد آزمایش قرار داد.

مدیریت SiteLinks

در صورتی که معماري سایت به درستي پياده سازي شده باشد و دارای بازدیدكننده بالا و همچنین PageRank بالایی باشد در این صورت ممکن است که گوگل لینک ها يا به عبارتي منوهاي وب سایت شما را به صورت خاص و تفكيك شده نمايش دهد كه اين امتيازي بسيار عالي از سوي گوگل به وب سايت شما ميباشد.

تنظيمات تغير آدرس وب سايت Change of address

اگر قصد تغيير آدرس دامنه وبسايتتان را داريد از اين قسمت ميتوانيد براي مطلع كردن گوگل از اين تغيير استفاده كنيد تا با سرعت بيشتري صفحات جديد وب سايت

شما را ذخيره كند.

تنظیمات کلی (Settings)

در صفحه تنظيمات اولین مورد Geographic target است كه در اين قسمت مي توانيد موقعيت جغرافيايي يا کشور هدف را انتخاب كنيد. با این انتخاب سایت شما فقط در جستجو هایی که از آن کشور انجام می شود قرار خواهد گرفت.

مورد دوم Preferred domain است كه می توانید به گوگل بگویید آدرس سایت شما را با www نمایش بدهد یا نه و یا اینکه با توجه به لینک ها این کار را انجام دهد.

مورد سوم تنظیم تعداد دفعات مراجعه خرنده گوگل به وب سایت در قسمت Crawl rate است. ممکن است که به علت بزرگ بودن سایت و مشکلات سرور نتوانيد پاسخ گوی درخواستهای اضافی باشيد که در این صورت این مقدار باید کم شود و در صورتی که از عدم شناسایی به موقع تغییرات وب سایت ناراضی هستید مقدار آن را افزایش دهید.




توضيحات منوي Your site on the web

کلمات کلیدی در جستجو نمايش داده شده search queries

در این قسمت کلمات کلیدی که در موتور جستجوگر موجب مراجعه به سایت شما شده است به همراه موقعيت آن كلمات كليدي از وب سايت شما در صفحات گوگل نمایش داده می شود. علاوه بر آن ميزان كليك ها و CTR ها را هم نمايش ميدهد.گر كلمه كليدي از وب سايت شما خيلي مهم واقع شود و آمار بازديد زيادي داشته باشد ستاره دار خواهد شد.

با استفاده از اين كلمات می توان نياز کاربران را به درستي درك كرد و از این کلمات براي بهینه تر كردن وب سايت خود بهره ببريد و در صورت استفاده از تبليغات كليكي گوگل هدفمندتر به امر تبليغات بپردازيد.

لینک ها به سایت شما Links to your site

در این قسمت آدرس صفحاتي از وب سايت شما را که لینکهایی ارزشمند از سایت های دیگر به آن داده شده است لیست شده و نمايش داده ميشود شما مي توانيد می توان متن لینکی که برای لینک دادن استفاده شده است و آدرس وب سايت هاي لينك دهنده را مشاهده کرد.

از ويژگي براي بهينه كردن وب سايت و لينك هاي خارجي ميتوان استفاده كرد.

کلمات کلیدی Keywords

در این صفحه لیست رايج ترين کلمات کلیدی موجود در صفحات وب سايت شما نمايش داده ميشود.

اين بخش براي يك وبمستر امري حياتي بشمار مي آيد كه با استفاده از آن ميتواند حجم كلمات كليدي سايت خود را بهبود بخشد.

لینک های داخلی Internal Links

لیست صفحاتی که در داخل سایت به یکدیگر لینک داده شده اند به همراه تعداد لینکها و صفحات لینک داده شده وجود دارد.

آمارمشترکین خوراک Subscriber stats

در صورت ارائه استاندارد Feed یا خوراک در وب سايتتان ميتوانيد آن را در Sitemap ها ذخيره كنيد و در این صفحه می تونید وضعیت مشترکين خود را در سرویس Google Reader مشاهده کنید.




توضيحات منوي امکانات عیب شناسی Diagnostics

تروجان Malware

در اين قسمت اگر سايت شما حاوي كدهاي تروجان باشد به شما اعلام خواهد كرد.

خطاهای خزنده Crawl errors

در اين قسمت خزنده يا همان ربات گوگل وقتي وارد سايت شما مي شود تا اطلاعات آن را ارزيابي كند و با خود ببرد خطاهایی که در اين هنگام كنكاش درون سایت مواجه مي شود را نمایش ميدهد. این خطاها به چهار دسته Web ،Mobile-Chtml ،Mobile-Xhtml تقسیم بندی گرديده است. اگر مشکلی در صفحات وب سايت شما رخ دهد گزارش كاملي در اين قسمت در اختيار شماست و اين گزارشات را جدي بگيريد ! چون حساسيت گوگل به اين خطاها بالاست.

در قسمت "Restricted by robots.txt" لسيت صفحاتي كه توسط robot.txt پاك گرديده اند را نمايش ميدهد.

گزارش وضعيت خزنده Crawl stats

در اين صفحه شما گزارشي از وضعيت صفحات كنكاش شده توسط خزنده يا همان ربات موتور جستجوگر بر روی سایت را داريد كه شامل صفحات كنكاش شده درهرروز ،میانگین مدت زمان صرف شده برای دریافت صفحات ، كيلوبايت صفحات دانلود شده در هر روز است.

پیشنهادات كدهاي اچ تي ام ال HTML suggestions

در این قسمت هنگامي خزنده سايت به سايت شما مراجعه ميكند اگر مسئله ي را با محتوايي صفحات سايت شما بيابد به صورت لیست از صفحات كه داراي مشكلهستند را ارائه ميدهد كه حل اين ريز مشكلات موجود در صفحات كمك بسزاي در ذخيره كردن صفحات شما در موتور جستجوگر خواهد نمود.

اين بخش شامل سه قسمت است كه هر قسمت خود شامل سه مورد Duplicate meta , Long meta , Short meta است:

قسمت اول Meta description مي باشد كه اگر توضيحاتي تكراري در صفحات وب سايت داشته باشيد در Duplicate meta description نمايش داده خواهد شد و اگر توضيحات صفحاتان بلندتر از حد مجاز باشد در Long meta descriptions نمايش داده خواهد شد كه بايد كوتاه تر گردند و اگر توضيحات صفحاتتان كوتاه باشد در Short meta descriptions نمايش داده خواهد شد كه بايد بلندتر گردند.

 


نوشته شده توسط : مدیر | در موضوع : وبلاگ نویسی
برچسب ها: آموزش گوگل وب مستر تولز ، آموزش وبلاگ نویسی ، آموزش گوگل ، آموزش سئو ، سئو ، بهینه سازی وبلاگ
==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

 

 


نام کتاب: کسب درآمد از اینترنت در 7 روز
نویسنده: مونا افشار
تعداد صفحات: 106
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کتاب آماده شده یکی از جدیدترین و برترین کتاب های منتشر شده به زبان فارسی در زمینه درآمد و شغل اینترنتی است. در این کتاب 7 راه و روش برتر، آسان و رایگان برای کسب در آمد از اینترنت پرداخته شده و شما را با این روش ها آشنا می کند.

.

 

 

لینک:  $$  دانلود $$

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

 

جدیدجدید..

جدید ترین سایت کسب درآمد ایرانی برای عضویت پیشرفته سریع عمل کنید..

 

ثبت نام

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

لیست بهترین سایت های ایرانی کسب درآمد از اینترنت

با پرداخت مستقیم پول به حساب بانکی داخل کشور

وکاملا قانونی وثبت شده در وزارت ارشاد

برای دیدن سایتها لطفا روی همین متن کلیک کنید

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

عجیب ولی واقعی .برای هر کلیک 6 دلار. حتی بدون زیر مجموعه هم درامد خوبی خواهی داشت . در اولین ورودم 30 دلار نصیبم شده . بقیه هم سود زیر مجموعه .از هر زیر مجموعه 3 دلار

 

وقتی وارد پنل کاربری خود شدید از قسمت view Adv می تونین آگهی های کلیکی رو ببینید . وقتی زمان سنج تمام شد هر عدد نمایش داد از بین اون 4 تا روی عدد برابربا اون کلیک کنید .

ایرانیانی که پول گرفته اند 

 

 

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

$$ با سلام خدمت دوستان و کاربران و میهمانان عزیز مشتاق کسب درآمد $$..

 شما می توانید لیست لینک سایت های باکس ایرانی(کسب درآمد سریع وجذاب

ومطمئن)راکه همگی امسال راه اندازی شده اند ومورد تایید وزارت ارشادنیز میباشند

در ستون سمت چپ این سایت در قسمت"پیوندهای روزانه"مشاهده کنیدواقدام به

ثبت نام کنید که حدود 21 لینک سایت میباشد

(که از بهترین آنهاtakbux - netbux - ebux - newbux - sibbux - poolbux -saharbux میباشد)

دوستان اگر شما بایک حساب سر انگشتی هم حساب کنیداگردر هریک از این سایتها

((باکسب چندین زیرمجموعه که خود سایت لینک های تبلیغ دراختیارتان قرارمیدهدکه بادادن آن آدرس ها به دوستان وآشنایان ویا اگروبلاگی دارید قرار دادن آن در وبلاگتان براحتی زیرمجموعه کسب کنید))

باکسب مثلا500تومان در هرسایت درهر روز

((که تا مبلغ2000تومان وبیشتر نیزجا دارد))

میتوانید جمعا به مبلغی بیش از 10.000 تومان در روز برسید که ماهیانه حدود 300.000 تومان میشود که برای شروع بد نیست اما پتانسیل این سایتها خیلی زیاد است البته همه سایتها مثل هم نیستندولی شما باصرف روزی حدود30 دقیقه به ماهی حدود 300.000تومان یابیشتر دست می یابید  برای اوایل کار بدنیست البته خوبیه این سایتهای ایرانی نسبت به سایتهای خارجی اینه که پولش نقده ومستقیم به حساب بانکی در ایران واریز میشود در حدود یک ساعت تا 48ساعت...

 

شما بعد از ثبت نا م در هر کدام از سایت های باکس ایرانی

باید پس از ورود به سایت در ضمن یک چیزی یادم نره فعلا فقط یک رمز را شما دارید یعنی رمز اول که در هنگام ورود به سایت لازم میشود البته رمز دوم فکر نکنم لازم باشه خواستید برای امنیت بیشتر تعریف کنید

حالا بعد از اولین ورود فقط اولین ورود!! شما باید برای تایید نام کاربری وایمیلتان وهمچنین دریافت کد تایید

ایمیل بر روی قسمت زرد رنگ وسط صحفه که یک پیغام مبنی بر دریافت تایید ایمیل میباشد کلیک کنید

وکد را به ایمیل خود ارسال کنید

سپس از ایمیل کد را copy کرده  و

در قسمت تایید ایمیل paste کنید

به همین راحتی حساب شما فعال میشود ومیتوانید بر روی مشاهده آگهی ها که در قسمت بالای سایت گوشه چپ قرار دارد کلیک کنید و

در اینجاشما بسته به میزان توانایی و سخاوت سایت تعدادی آگهی می بینید که باید یکی یکی!! فقط یکی یکی یادتون نره  کلیک کنید

 یعنی وقتی اولین آگهی را کلیک کردید برای شما یک علامت "nike"نشان داده میشود که باید بر روی آن کلیک کنید

بعد ازکلیک روی آن یک صحفه دیگر باز می شود که یک خط پرشونده رنگی کار ساعت را انجام میدهد که بسته به مبلغ کلیک از ده ثانیه تا سی ثانیه متغیر است

بعد از اتمام تایمر آن صحفه رابسته وروی آگهی بعدی کلیک کنید به همین راحتی ...

فقط دو نکته مهم:

1-روی دوتا آگهی بطور همزمان کلیک نکنید تا سیستم خطا ندهدواذیت نشوید

2-روی آگهی های مشاهده شده که شکل قفل بسته رادارند هم کلیک نکنید

 

وسلام

حالا در مورد ثبت شماره حساب

که باید از قسمت "تنظیمات حساب "کامل شود باید شماره حساب یک بانک مثلا صادرات به همراه شماره شبای همان حساب وهمچنین اگر داشتید شماره حساب زرین پال که جدیدا در ایران راه اندازی شده وخیلی عالیه وسرعت بالایی هم داره (حسابی شبیه به paypal وalertpay میباشند) افتتاح کنید تا برداشت پولتان خیلی سریع انجام شود

موفق باشید..

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: یک شنبه 2 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

 سلام دوستان من در تمام پست های زیر یاگذشته ام یادم رفت که روش کار با سایتهای ptcرا بگم

امیدوارم که عذر من را بپذیرید

روش کار در سایتهای پی تی سی خارجی که  ثبت نام آنها را از طریق تصاویر گذاشتم

 بدین صورت است که بعد از ثبت نام باید

از طریق login وارد نام  کاربری خود شوید

 ودر هنگام ورود یعنی در قسمت ورود گزینه

 Do not lock session to my IP address

را بزنید تا IP سیستم شما بحالت همیشه ثابت  ثبت نشود

 شاید شما خواستید از جایی وباکامپیوتری دیگه وارد نام کاربری خود شوید

که اجازه ورود را به شما بدهد

(بعد از ورود باید به دیدن آگهی بپردازید که مدت هر آگهی سی ثانیه الی یک دقیقه میباشد

وبرای هر آگهی بسته به سایت ثبت نامی مبلغی بین یک الی ده دلار به حساب شما افزوده میشود که وقتی به میزان برداشت رسیدید

خودم روش افتتاح حساب آلرت پی ونحویه تغییر پول آن را به ریال برایتان در پستهای بعدی کاملا شرح خواهم داد پس نگران وصول پول  نباشید)

حالا وارد قسمت

  • Earning Area
  • شوید تا به دیدن آگهی ها بپردازید  که بسته به خوبی وبدی سایت تعداد لینک های آگهی متفاوت است روی یکی از
  • لینکها فقط یکی نباید دو لینک را هم زمان کلیک کنید تا دچار مشکل نشوید زیرا سیستم آنرا از
  •  شما نمی پذیرد
  •  
  • سپس بعد از گذشت زمان دیدن آگهی شما چهار عدد را خواهید دید
  •  که باید روی عددی که سیستم سایت آنرا بشما نشان میدهدکلیک کنید
  •  
  • یعنی مثلا:
  • click4   3 2 4 6
  •  
  •  تا دیدن آگهی ودریافت مبلغ بدرستی انجام شود
  • حالا بعد از refresh سایت آگهی آن,سایت آگهی را بسته و روی لینک بعدی کلیک کنید و مراحل را تکرار کنید
  • به این سادگی در ضمن هر چه زیر مجموعه بیشتری داشته باشید یعنی با استفاده
  •  
  •  از لینک معرفی زیرمجموعه که خود سایتها در اختیار شما قرار میدهند
  •  
  • میتوانید خیلی سریعتر به مبلغ برداشت برسید ودرآمد خود راافزایش دهید
  •  
  • لینک معرفی زیر مجموعه ازطریق نام کاربری شما معمولا درقسمت
  • Promote قراردارد که با معرفی ودادن آ به دوستان ویا قرار دادن آن در وبلاگتان زیرمجموعه زیادی کسب کنید که هرچه آنان کلیک کنند مبلغش را دریافت کرده ومعادل نصف آنرا به شما هم خواهند داد
  • از قسمت

Your Downline

میتوانید زیرمجموعه هایتان رامشاهده کنید

موفق باشید

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: شنبه 30 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

این سایت به ازای هرکلیک روی تبلیغات ومشاهده یک دقیقه ای آن تبلیغ شش دلار میدهد

درهر بازدید پن تاشش کلیک میدهد وهر 10 ساعت تبلیغات آپدیت میشود برای ثبت نام عجله کنید چون پرداخت به حساب قانونیه لیبرتی رزو را هم دارد 

برای ورود به سایت وثبت نام روی تصویر زیر کلیک کنید

 

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: پنج شنبه 22 دی 1398برچسب:,
ارسال توسط rahmani

این نکته ها حاصل تجربه بنده از کسب و کار اینترنتی و دوستان با تجربه تر از من در این زمینه است که امید است در پیشبرد اهداف شما دوستان موثر و مفید واقع بشه :

۱- سعی کنید به تمامیه راه های کسب درآمد از اینترنت گوشه چشمی داشته باشید و از آن اطلاعات کافی رو جمع آوری کنید اول بخاطر اینکه راحت گول نخورید و دوم اینکه تنها یک بعدی بودن، مقدار کمی درآمد به همراه داره و احتمال شکست هم بالاست پس بهتره از چند طریق کسب درآمد کرد

 

۲- حتما حتما حتما اگر به فکر کسب درآمد اینترنتی واقعی هستین حداقل وبلاگ داشته باشین چون بدون اطلاع رسانی تو این دنیای بزرگ نمیشه پیشرفتی داشت هیچ موقع با دوست و همسایه دیوار به دیوار به درآمد اینترنتی مناسب نمی رسید

 

 

۳- فکر اینکه تو اینترنت به راحتی و خیلی زود میلیاردر می شوید را از همین لحظه فراموش کنید چراکه نابرده رنج ….. (در اینترنت هم هر چقدر پول بدی آش می خوری دوست من ) گول تبلیغات عوام فریب رو نخورید

 

۴- این تجربه گران قیمت رو از من داشته باشین که یک سنت یا یک ریالی که مطمئن باشین به دستتون می رسه خیلی بهتر از ۱۰۰۰$ دلاریه که هیچ وقت رنگش رو نخواهید دید ( قابل توجه سایت هایی که به ازای هر کلیک ۱$ یا بیشتر می دهند )

 

 

۵- اگر با سایت های خارجی کار می کنید و زیاد به زبان انگلیسی مسلط نیستید از Google Translate مترجم سایت گوگل با آدرس translate.google.com استفاده کنید آدرس هر صفحه ای رو وارد کنین می تونین اون صفحه رو به زبان فارسی (زبان انتخابیتون) مشاهده کنین.

 

۶- به فروشگا ههای اینترنتی و ایجاد اونها بی توجه نباشید ایجاد فروشگاه اینترنتی کاری ساده و زود بازدست به سایت های پورسانتی وهمکاری در فروش اهمیت بدهید

 

 

۷- تا می توانید با سایر وبگاههای اینترنتی کسب درآمد در تعامل باشین ( همه چیز را همگان دانند پس از اطلاعات دیگران هم بهره ببرین )

 

۸- از تمامیه راههای ممکن برای معرفی سایت یا وبلاگ خود استفاده کنین (سایت های گروهی مانند کلوب.کام گروه هایی مثل یاهو و گوگل ، تعامل با وبلاگ ها یا وبسایت های همکار، شرکت و عضو شدن در فروم های تخصصی کسب درآمد، استفاده از سایتهایی که امکان تبلیغ رایگان را می دهند و…)

 

 

۹- کسب و کار اینترنتی یک کار آرام و پیوستست پس در ابتدای امر توقع رو پایین بیاورین و سعی کنین که متوقف نشین مطمئن باشین به موفقیت دست خواهید یافت خیلی ها وارد این کار میشن اما کسانی که باقی میمونن و صبر و امید بیشتری دارند به موفقیت می رسند .

 

۱۰-کسانی که وارد میدان رقابت نشوند هیچ گاه طعم موفقیت را نمی چشند (با دیدن رقبای زیاد میدان را خالی نکنید اینترنت جای کار زیاد داره مخصوصا تو ایران) موفق باشین !

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط rahmani

همگی ما افرادی را دیده‌ایم که همیشه خوش‌شانس هستند. این افراد کسانی هستند که همواره موانع را ‌از پیش‌پا برداشته و بسیار کمتر از دیگران ناامید می‌شوند و به نظر می‌رسد که موفقیت، راحت‌تر به سمت ‌آنها می‌آید. گویی موقعیت‌های خوب مرتبا به آنها روی می‌آورد البته آنها سخت کار می‌کنند، اما این توضیح ‌کاملی در مقابل رفتار روزگار با آنها نیست، چراکه خیلی از مواقع به نظر می‌رسد که لیاقت و شایستگی یک ‌سری افراد دیگر از آنها بیشتر است.

شاید برخی تصور کنند که این افراد از بدو تولد به اصطلاح “پیشانی‌نوشتشان” خوب بوده، اما ‌خوشحال باشید چراکه چنین چیزی صحت ندارد و سرنوشت کسی از بدو تولد رقم نمی‌خورد بلکه ‌افراد خوش‌اقبال تنها ۷ راز ساده دارند که شما هم می‌توانید آنها را در زندگی خود به کار ببندید و شانس و ‌اقبال را در زندگی تجربه کنید.

راز اول: افراد خوش‌اقبال به شانس اعتقادی ندارند! اخیرا محققی با ۱۰ تاجر موفق به منظور تالیف ‌کتابی درخصوص “نقش شانس در موفقیت” مصاحبه کرد. تقریبا هیچ یک از آنها به شانس اعتقادی ‌نداشتند، بلکه تنها راجع به جریانی از اتفاقات غیرمنتظره صحبت می‌کردند که به صورت روزمره در زندگی آنها ‌رخ می‌دهد. به نظر می‌رسید که آنها دوست نداشتند از کلمه “شانس” استفاده کنند چراکه در این صورت ‌راهی برای کنترل آن وجود ندارد، اما آنها یاد گرفته‌اند که کنترل این جریان غیرمنتظره ممکن است. مهم ‌نیست که این جریان را چه می‌نامید بلکه مهم این است که این جریان برای شما هم رخ دهد.

 

 

‌ ‌ راز دوم: اتفاقات بد برای آنها هم رخ می‌دهد. چند راه برای خوش‌شانس بودن وجود دارد. مفیدترین و ‌معمول‌ترین راه، یافتن فرصت در درون مشکلات است. همیشه در دل مشکلات، معجزه‌ای وجود ‌دارد. همه شانس‌های ‌بزرگ در حل مشکلات بزرگ نهفته هستند. به نظر می‌رسد که تشخیص مشکلات و نیازهای اساسی و ‌تبدیل آنها به یک فرصت بهترین تعریف برای شانس باشد.

راز سوم: بیشتر افراد به خاطر ترس از شکست، کار را رها می‌کنند. اگر ندانید که درصد موفق ‌شدنتان چقدر است تا چه حد حاضر به شروع یک کار و ادامه آن هستید؟ خیلی از مواقع رخ می‌دهد که ‌برخی چیزهایی که ما از آنها به عنوان شکست یاد می‌کنیم در واقع زود رها کردن آن کار بوده است. قبل از ‌اینکه واقعا شکست بخوریم در اکثر مواقع ما به قدر کافی تلاش نمی‌کنیم و هرگز در کل زندگی‌مان ‌شکست واقعی را متحمل نمی‌شویم، فقط کار را زود رها می‌کنیم و به تلاش خود ادامه نمی‌دهیم.آیا با ادامه تلاش و نترسیدن از شکست احتمالی، ‌امکان موفقیت بیشتر نمی‌شد؟ مطمئن باشید که با این طرز تفکر، زندگی‌تان شروع به تغییر می‌کند و درصد ‌موفقیت‌تان بالا می‌رود و بالطبع شانس‌تان بیشتر می‌شود.‌

راز چهارم :شرط‌بندی روی بازنده‌ها، شما را بازنده می‌کند.افراد خوش‌شانس دوردست‌ها را دیده و ‌شرط‌بندی می‌کنند؛ اما یک شرط‌بندی حساب شده! این افراد، محکم و سرسخت هستند اما می‌دانند که ‌چگونه باید موقعیت‌ها را تشخیص داده و طبقه‌بندی کنند.چه چیزی یک موقعیت خوب را می‌سازد؟ اول باید ببینید که کارتان باعث یک مشکل شایع و گسترده می‌شود؟ ‌دوم اینکه آیا افرادی که آن مشکل را دارند حاضرند پول کافی برای حل مشکل‌ خود‌ بپردازند؟ ‌سوم اینکه آیا ارتباط با افرادی که آن مشکل خاص را دارند راحت است؟ ‌چهارم اینکه آیا راه‌حل مورد نظر واقعا مفید است؟اگر نتوانستید به تمامی این سوال‌ها پاسخ دهید باید ‌بدانید که خواهید باخت و شانس به شما روی نخواهد آورد‌.

راز پنجم: بهترین موقعیت‌ها و شانس‌ها از طریق دیگران به شخص روی می‌آورند. شانس خوب ‌تقریبا هرگز در تنهایی به سراغ ما نمی‌آید. مطمئنا تعداد زیادی از مردم مقدار قابل‌توجهی پول را در خیابان یا ‌در باغچه حیاط‌شان پیدا نمی‌کنند یا در قرعه‌کشی‌ها برنده نمی‌شوند. در عوض، شانس اغلب در قالب ‌فرصت به افراد روی می‌آورد. اغلب یک ایده مناسب که منجر به یک شانس خوب می‌شود، به خاطر ناراضی ‌بودن دیگران از شرایط، در ذهن شما شکل می‌گیرد.‌

راز ششم: شانس خوب به سراغ کسانی می‌رود که آمادگی لازم را دارند. فرض کنید که شما به ‌عنوان یک بازیگر آماتور در یک تئاتر محلی مشغول به نقش آفرینی هستید. یک تولید‌کننده بزرگ سینما بر ‌حسب یک اتفاق تصمیم می‌گیرد که به دیدن نمایش شما بیاید و بعد چیز خاصی را در بازی شما کشف ‌می‌کند که منجر به قرار ملاقات با شما و سپس پیشنهاد یک تست سینمایی می‌شود. آیا شما برای یک ‌چنین موقعیتی آماده شده، تحصیل‌کرده یا مهارت خاصی را آموخته بودید؟ نه؛ شما تنها مسیری را آغاز کرده ‌بودید. اگر شما کاری را آغاز کنید احتمال اینکه آن را خوب انجام دهید وجود دارد. در واقع شما یک گام به ‌سمت رویاهایتان برداشته‌اید. اما اگر این کار را آغاز نمی‌کردید، خوب موقعیت‌های بعدی هم مسلما برایتان ‌رخ نمی‌داد.‌

راز هفتم: شما هم می‌‌توانید چیزهای خوب را جذب کنید.تمام حرف سر این مطلب است که سعی ‌کنید در درون حوادث بد، فرصت‌ها را بیابید و مهارت‌هایتان را بهبود دهید. همه افراد موفق، همواره روی آنچه ‌می‌خواهند تمرکز می‌کنند و با تلاش زیاد به آنچه می‌خواهند می‌رسند، بنابراین موفقیت و شانس‌شان ‌تصادفی نیست. اکثر افراد موفق، صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوند چند دقیقه را صرف فکر کردن به اهداف ‌و ارزش‌هایشان می‌کنند. سعی کنید مسئولیت موارد بد و نامطلوب در زندگی خود را بر عهده بگیرید. اگر ‌اکنون درموقعیت ناراحت‌کننده‌ای به سر می‌برید هرگز توان تغییر آن را نخواهید داشت مگر اینکه واقعیت‌ را ‌بپذیرید که اتفاقات بد ایجاد شده را، شما خلق کرد‌ه‌اید. به خود بقبولانید که شما هم مشکلاتی را ایجاد ‌می‌کنید، در این هنگام است که شما می‌توانید آن شرایط را تغییر دهید.

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط rahmani

شاید مطلبی رو که قصد داریم خدمتتون ارائه بدیم زیاد جدید و به روز نباشه مخصوصا برای صاحبان وبلاگ ها و سایت های کهنه کار اما با توجه به اهمیت این موضوع و رابطه بسیار زیاد اون با کسب درآمد اینترنتی از طریق افزایش بازدید(مخصوصا سایت و وبلاگ های های فروشگاهی) لازم دیدم این مطلب رو یاد آوری کنم چراکه این موضوع به خود من در ابتدای امر که وبلاگ نویسی می کردم کمک شایانی کرد بنابر این امید وارم دوستان کهنه کار از ما خرده نگیرن و دوستان وبلاگ نویس تازه کار هم از این مطلب نهایت استفاده رو ببرن، هر چند خواندن این مطلب برای دوستان با تجربه هم احتمالا خالی از لطف نباشه با توجه به این مقدمه می خواهیم نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت به موتور های جستجو رو آموزش بدیم در ابتدا طریقه معرفی به موتور جستجوی Google و Msn رو به صورت معمول بیان می کنیم و در ادامه نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت رو به بیش از ۱۵۰ موتور جستجوی موجود در دنیای بزرگ نت به صورت اتوماتیک ارائه خواهیم داد فقط این نکته رو یاد آور بشم که بعد از معرفی وبلاگ یا وبسایت خود به موتور های جستجو چند روزی طول می کشه تا مطالب وبلاگ یا وبسایتتون ایندکس بشه

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

معرفی به موتور جستجوی Google :

در ابتدا به آدرس زیر رفته

http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

بعد مانند شکل در قسمت URL آدرس وبلاگ یا وبسایت خود را به صورت کامل همراه با //:http بنویسید در قسمت Comment توضیحی مختصر راجع به سایت یا وبلاگ خود بنویسید(این قسمت اختیاری است) در انتها کلمه نمایش داده شده برای تست انسان شناسی رو وارد کرده و دکمه Add Url را بفشارید.

معرفی به موتور جستجوی Msn :

در ابتدا به آدرس زیر رفته

http://search.msn.com/docs/submit.aspx?FORM=WSDD2

سپس مانند شکل کلمه نوشته شده در تصویر را در قسمت Characters وارد کنید بعد در قسمت Type the URL of your homepage نام کامل وبلاگ یا وبسایت خود را وارد کرده و در آخر دکمه Submit URL را بفشارید .

تا این لحظه شما موفق شدید وبلاگ یا وبسایت خود را به دو موتور جستجو معرفی کنید در ادامه روشی را ارائه خواهیم کرد که دیگر به طی این مراحل نیازی ندارد و به راحتی می توانید Homepage خود را به بیش از ۱۵۰ موتور جستجو معرفی کنید برای این منظور به آدر زیر رفته سپس

http://www.searchengineoptimizationcompany.ca/tools/search-engine-submitter

فقط کافی است در قسمت URL نام وبلاگ یا وبسایت خود را بدهید ودر قسمت EMAIL یک ایمیل وارد کنید و در آخر دکمه ADD URL را بفشارید حال مدتی طول می کشد تا Home page شما در این موتور های جستجو لیست گردد . امید است که این مطلب به درد دوستان بخوره در آخر یه چند نکته مفید راجع به این مطلب :

* با تایپ site:yoursitename در گوگل می توانید بفهمید که مطالب شما ایندکس شده یا نه ؟ در دیگر موتور ها هم از طریق تایپ نام وبلاگ یا وبسایت می تونید به این موضوع پی ببرید

* برای کسب موقعیت بهتر در موتور های جستجو زمانی اقدام به معرفی سایت و یا وبلاگ خود نمایید که حداقل ۵ پست (مطلب) در آن داشته باشید .

* از معرفی متعدد و بی دلیل سایت و وبلاگ خود به موتور های جستجو پرهیز کنید چراکه اینکار هیچ کمکی به بالا رفتن رتبه شما نمی کند بهتر است به جای این کار روی غنی تر کردن محتوا تمرکز کنید

* تبادل لینک هنوز هم راهی مناسب برای رسیدن به موقعیت بهتر در موتور هایی همچون گوگل است سعی کنید با سایت ها و وبلاگ های همکار تبادل لینک داشته باشید

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط rahmani

برای میلیونر شدن این اشتیاقی است که باید در درون تک تک ما وجود داشته باشد . تمام حرفها و افکار بازدارنده ای را که در مورد پول دارید ، به دور ریزید : « پول چرک کف دست است … پولدارها همگی دزدند … پولدارها به سختی به بهشت می روند …پول معنویت و دوستی و آرامش را از بین می برد … پول ابزاری است که شیطان برای فریب مردم از آن استفاده می کند … » پول به خودی خود نه خوب است و نه بد . مانند یک چاقو که می تواند برای کار خوبی مثل درست کردن سالاد به کار رود و یا اینکه آن را مستقیما در قلب انسانی فرو کنیم . پول می تواند ابزاری باشد برای خوب زندگی کردن . برای تامین نیازها ، برای کمک به دیگران . برای ساختن بیمارستان ، مدرسه و بنگاههای خیریه . پول می تواند برای آبادانی شهر و یا کشور شما و حتی دنیای شما به کار رود …

پولدار بودن را نمی توان به سرنوشت و تقدیر نسبت داد . برای پولدار شدن باید از اصول خاصی پیروی کرد . سن ، آموزش ، تحصیلات ، پول و سرمایه، زمینه و تجارب کودکی در برابر این اصول نقشی بازی نمی کنند. اینها بهانه هایی هستند که ما اغلب برای توجیه ناکامیها و شکستهایمان می اوریم . دوران کودکی خود ساخته ترین میلیونرها ، در اغلب موارد مانند سایر انسانهای معمولی بوده است و بسیاری از آنها دوران کودکی دشوار و فقیرانه ای را سپری کرده اند . این اشخاص از صفر شروع کردند و قبل از انکه تبدیل به یک میلیونر شوند بارها و بارها طعم شکست و ناکامی را چشیده اند . یک ضرب المثل چینی می گوید : « یک سفر هزار مایلی با برداشتن نخستین گام شروع می شود » ناپلئون هیل در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید داستان معدنکاری را نقل می کند که در یک متری رسیدن به طلا دست از کار می کشد و معدن خود را به دیگری واگذار می کند و بعدها که پی به خطای خود می برد ، از آن به عنوان تجربه ای استفاده می کند و به موفقیتهای بزرگی نیز می رسد .

 

در مورد ثروت همیشه به صورت مثبت بیندیشید و باور کنید که می توانید موفق شوید . تجربه نشان داده است که موفقیت به هیچ وجه سخت تر از شکست نیست . وقتی که بدانیم چگونه از ذهن نیمه هشیار خود برای رسیدن به موفقیت و نه شکست استفاده کنیم ، آنگاه به موفقیت خواهیم رسید . ما دقیقا همانی هستیم که می اندیشیم . آنچه که اکنون هستیم و آنچه که اکنون داریم ، همگی زاییدۀ افکاری هستند که پیش از این داشته ایم . ثروت یک امر ذهنی و درونی است . وقتی که شما اندیشه های توانگرانه داشته باشید ، ذهن از راه هایی شگفت آن اندیشه ها را در دنیای بیرون به واقعیت تبدیل می کند . شاید از نظر شما باور نکردنی و احمقانه به نظر بیاید ولی این حقیقتی است که ما دائما با آن سر و کار داریم . افکار یک انسان پولدار را با افکار یک انسان فقیر مقایسه کنید تا خود متوجه این امر بشوید . ضرب المثلی قدیمی می گوید : « هیچ چیز به اندازه موفقیت ، تولید موفقیت نمی کند » این همان چیزی است که امروزه در علم موفقیت از ان به عنوان قانون جاذبه یاد می کنند . اکنون دارید به چه چیز فکر می کنید ؟ به پول ؟ پس هم اکنون در حال آفریدن آن در زندگی واقعی هستید . اما اگر ذهنی مغشوش داشته باشید و گاه به ثروت و گاه به فقر بیندیشید پس باید منتظر آفریده شدن نتایجی مغشوش نیز باشید . همۀ انسانهای متوسط و فقیر صاحبان چنین ذهن هایی هستند . اگر می خواهید زودتر به اهداف خود برسید ، از افکار مثبت خود احساس لذت کنید . این احساس لذت ، افکار شما را در آغوش می گیرند و برق آسا آنها را در کائنات منعکس می کنند .

مهم نیست که اکنون که هستید و چه دارید و در چه سطحی از زندگی قرار دارید و شرایط فعلی شما احتمالا تا چه حد اسفناک و ناامید کننده است . تنها چیزی که اکنون اهمیت دارد این است که شما اکنون به چه چیزی می اندیشید و چه می خواهید باشید ؟ آیا می خواهید پولدار باشید . پس از همین حالا احساس پولدار بودن کنید . مانند پولدارها فکر کنید . مانند آنها حرف بزنید . در عالم خیال خود را ببینید که غرق در ثروت و رفاه شده اید . به خود تلقین مثبت داشته باشید . نگویید که من پولدار خواهم شد . خیر ، بگویید که من اکنون در اوج ثروت قرار دارم . همانطور که در مبحث نورونهای آینه ای خواندید ، مغز ما قادر به تشخیص مرز بین خیال و واقعیت نیست . پس هنگامی که بگویید من اکنون پولدارم ، مغز آن را امری ضروری خواهد دانست که باید سریعا واقعیت پیدا کند . منتظر فرصت نمانید . فرصت واقعی یعنی همین الآن . هر کاری را که برای لحظۀ موعود کنار گذاشته اید همین الآن انجام دهید . لحظۀ موعود همین الآن است . افکار و آرزوها و اهداف دقیقی داشته باشید . فکر کردن به این که من می خواهم پولدار باشم به هیچ وجه کافی نیست . منظور شما از پولدار بودن ، داشتن چه مقدار پول است ؟ صد هزار تومان ؟ صد میلیون تومان ؟ صد میلیارد تومان ؟ شاید صد تریلیون و شاید هم بیشتر . برای ذهن هیچ تفاوتی نمی کند که آرزوی شما تا چه حد کوچک یا بزرگ باشد . برای ذهن خواستن هزار تومان با هزار میلیارد تومان هیچ تفاوتی ندارد . ذهن برای اینکار متحمل هیچ زحمتی نمی شود ، ذهن تنها جریان غالب افکار شما را دریافت می کند و سپس به آسانی دست به آفرینش آنها می زند . این تنها باور محدود و اشتباه ما است که ارزوها و خواسته ها را به دسته بندیهای کوچک و بزرگ تقسیم می کند . برای ذهن ، زمان و مکان و کوچک و بزرگی و خیال و واقعیت هیچ مفهومی ندارد ، ذهن یک غول چراغ جادو است که می آفریند بی آنکه شما را در مورد خواسته تان مورد سوال و تردید قرار دهد .

همواره شاد باشید و از زندگی نهایت لذت را ببرید . اهداف و آرزوها و خواسته های خود را تعیین کنید و نوک افکار خود را به سمت آنها نشانه روید . این فن آفریدن است . کسی قادر به آفریدن باشد ، منتظر معجزه نمی ماند .

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط rahmani

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط rahmani

 

 

 

 

 

 

 

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط rahmani

 

هنگام درس دادن استاد سر کلاس :


(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)


وقتی استاد خبر امتحان رو میده :


(o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O)


موقع امتحان:


(←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→)


وقتی استاد موقع امتحان حواسش جمع میکنه واسه مچ گیری:


(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)


وقتی که نمره ها رو میزنن :


(͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط rahmani

کلید کسب درآمد از اینترنت

دانلود

==========================================================================================================================================
لطفا مارا در گوگل محبوب نمایید
==========================================================================================================================================

افزایش بازدید افزایش ترافیک : رنک ساز - بهبود رتبه الکسا و افزایش آمار بازدید سایت شما
تك باكس

بهترین های کسب درآمد
به درآمدهای تا به امروز من روی تصاویر توجه کنید
برای ثبت نام روی هرکدام ازتصاویر که خواستید کلیک کنید درضمن برای آموزش نحوه کار با این سایت ها به بخش موضوعات بروید




تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط rahmani
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






لطفا ما را در گوگل محبوب نمایید

===================

ارتباط آنلاین با مدیر وبلاگ


===================== *********************** *********************** ****************************** ****************************** ************************************ /***************************************

امارگیر حرفه ای سایت

ياسي رنک ، افزايش پيج رنک سايت ياسي رنک ، افزايش پيج رنک سايت ياسي رنک ، افزايش پيج رنک سايت